Egitekoak

Curriculumaren txuleta:


 Hiru esperientzia eremu:

    1.  Norberaren ezaguera eta autonomia pertsonala
Egitura:
1.1   sarrera
1.2   helburuak: bederatzi helburu nagusi
1.3   edukiak
-lehenengo zikloa:
-lehenengo blokea: nortasun pertsonala sortzea
-bigarren blokea: ongizate pertsonala eta egunerokotasuna
-bigarren zikloa:
               -lehenengo blokea: gorputza eta norberaren irudia
               -bigarren blokea: jolasa eta mugimendua
               -hirugarren blokea: jarduera eta egunerokotasuna
               -laugarren blokea: norberaren zaintza eta ezagutza
                   1.4 ebaluazio irizpideak.

Laburpena:
Nortasuna garatu, lotura afektiboa sortu, gauza berriak esperimentatu, gaitasunak hauteman, jolasarekin lotu.
     2.  Ingurunearen ezaguera:
Egitura:
               2.1 sarrera
               2.2 helburuak: sei helburu nagusi
               2.3 edukiak
-lehenengo zikloa:
-lehenengo blokea: ingurune fisiko eta naturalarekiko interakzioa
-bigarren blokea: bizitza ingurukoekin
-bigarren zikloa:
-lehenengo blokea: ingurune fisikoa: elementuak, harremanak eta neurriak
               -bigarren blokea: natura ezagutzen hastea  
               -hirugarren blokea: kultura eta bizitza gizartean
               2.4 ebaluazio irizpideak.

Laburpena:
Ingurune naturala fiskoa eta soziala osatu, ingurunearen zati, elementuak errespetatu, aztertu eta behatu.

    3.   Hizkuntzak: komunikazioa eta adierazpena
Egitura:
               3.1 sarrera
               3.2 helburuak: hamaika helburu nagusi
               3.3 edukiak
-lehenengo zikloa:
-lehenengo blokea: hitzezko komunikazioa
-bigarren blokea: komunikatzeko beste modu batzuk: plastikakoa, musikakoa eta gorputzaren bidezkoa
-bigarren zikloa:
-lehenengo blokea: hitzezko hizkuntza. Entzutea, hitz egitea eta berbetan aritzea
-bigarren blokea: ikus entzunezko hizkuntza eta informazioaren eta komunikazioaren teknologiak  
               -hirugarren blokea: arte hizkuntza
               -laugarren blokea: gorputz hizkuntza
                3.4 ebaluazio irizpideak. 
  
Laburpena:
Helduekin eta bere adineko beste umeekin komunikatzen ikastea, idatzizko testuetara hurbiltzea eta musika, plastika eta haien gorputzen bidez komunikatzen ikastea. Horretarako, hizkuntza desberdinek, haien gorputza eta inguruan dituzten materialak eta baliabideak erabiltzen eta bereganatzen ikastea.


Konstruktibismoa: Klaseko dinamikak


Hemen aurkitu dezakezue gure posterra.


Elkarrizketen mapa kontzeptuala:






No hay comentarios:

Publicar un comentario