Curriculumaren txuleta:
Hiru
esperientzia eremu:
1. Norberaren ezaguera eta
autonomia pertsonala
Egitura:
1.1
sarrera
1.2
helburuak: bederatzi helburu
nagusi
1.3
edukiak
-lehenengo zikloa:
-lehenengo blokea:
nortasun pertsonala sortzea
-bigarren blokea:
ongizate pertsonala eta egunerokotasuna
-bigarren zikloa:
-lehenengo blokea: gorputza eta norberaren irudia
-bigarren blokea: jolasa eta mugimendua
-hirugarren blokea: jarduera eta egunerokotasuna
-laugarren blokea: norberaren zaintza eta ezagutza
1.4 ebaluazio irizpideak.
Laburpena:
Nortasuna garatu, lotura afektiboa sortu, gauza berriak
esperimentatu, gaitasunak hauteman, jolasarekin lotu.
2. Ingurunearen ezaguera:
Egitura:
2.1 sarrera
2.2 helburuak: sei helburu nagusi
2.3 edukiak
-lehenengo
zikloa:
-lehenengo blokea: ingurune
fisiko eta naturalarekiko interakzioa
-bigarren blokea: bizitza
ingurukoekin
-bigarren
zikloa:
-lehenengo blokea: ingurune
fisikoa: elementuak, harremanak eta neurriak
-bigarren blokea: natura ezagutzen hastea
-hirugarren blokea: kultura eta bizitza gizartean
2.4 ebaluazio irizpideak.
Laburpena:
Ingurune naturala
fiskoa eta soziala osatu, ingurunearen zati, elementuak errespetatu, aztertu
eta behatu.
3. Hizkuntzak: komunikazioa eta
adierazpena
Egitura:
3.1 sarrera
3.2 helburuak: hamaika helburu
nagusi
3.3 edukiak
-lehenengo
zikloa:
-lehenengo blokea: hitzezko
komunikazioa
-bigarren blokea: komunikatzeko
beste modu batzuk: plastikakoa, musikakoa eta gorputzaren bidezkoa
-bigarren
zikloa:
-lehenengo blokea: hitzezko
hizkuntza. Entzutea, hitz egitea eta berbetan aritzea
-bigarren
blokea: ikus entzunezko hizkuntza eta informazioaren eta komunikazioaren
teknologiak
-hirugarren blokea: arte hizkuntza
-laugarren blokea: gorputz hizkuntza
3.4 ebaluazio irizpideak.
Laburpena:
Helduekin eta bere adineko
beste umeekin komunikatzen ikastea, idatzizko testuetara hurbiltzea eta musika,
plastika eta haien gorputzen bidez komunikatzen ikastea. Horretarako, hizkuntza
desberdinek, haien gorputza eta inguruan dituzten materialak eta baliabideak
erabiltzen eta bereganatzen ikastea.
Konstruktibismoa: Klaseko dinamikak
Hemen aurkitu dezakezue gure posterra.
No hay comentarios:
Publicar un comentario